|
|||
:: TÅ‚umaczenie ofert pracy Artykuł dodany przez: beniu (2005-04-30 23:01:36) WÅ‚aÅ›ciwe odszyfrowanie ofert pracy to poÅ‚owa sukcesu. Postaramy siÄ™ przybliżyć znaczenie zwrotów stosowanych w ogÅ‚oszeniach. Ponieważ cześć ofert pracy pojawia siÄ™ w polskiej prasie zarówno w jÄ™zyku polskim jak i angielskim podajemy obie wersje jÄ™zykowe. 1. Konkurencyjne wynagrodzenie (Competitive salary) - jesteÅ›my konkurencyjni ponieważ pÅ‚acimy mniej niż nasi konkurenci. 2. DoÅ‚Ä…cz do naszego dynamicznego zespoÅ‚u (Join our fast-paced team) - nie mamy czasu żeby ciÄ™ szkolić. 3. Swobodna atmosfera pracy (Casual work atmosphere) - nie pÅ‚acimy wystarczajÄ…co dużo, żeby móc wymagać od ciebie biaÅ‚ej koszuli i krawata. Kilku bardziej wyluzowanych kolesi nosi nawet kolczyki. 4. UmiejÄ™tność pracy pod presjÄ… (Must be deadline-oriented) - już pierwszego dnia pracy bÄ™dziesz miaÅ‚ sześć miesiÄ™cy zalegÅ‚oÅ›ci w pracy. 5. Czasami praca w nadgodzinach (Some overtime required) - czasami każdego wieczoru i czasami w każdy weekend. 6. Zróżnicowane obowiÄ…zki (Duties will vary) - każdy w firmie może wydawać ci polecenia. 7. Zorientowanie na jakość (Must have an eye for detail) - w firmie nie istnieje DziaÅ‚ Kontroli JakoÅ›ci. 8. Nastawienie na karierÄ™ (Career-Minded) - kandydatki muszÄ… być bezdzietne (i takimi pozostać) 9. ZgÅ‚oszenia osobiÅ›cie (Apply in person) - jeÅ›li jesteÅ› stary, gruby albo brzydki usÅ‚yszysz, że stanowisko zostaÅ‚o już obsadzone. 10. Prosimy nie kontaktować siÄ™ telefonicznie (No phone calls please) - już obsadziliÅ›my to stanowisko, a ogÅ‚oszenie w prasie o naborze kandydatów jest czystÄ… formalnoÅ›ciÄ…. 11. Poszukiwani kandydaci o szerokim doÅ›wiadczeniu (Seeking candidates with wide variety of experience) - bÄ™dzie ci to potrzebne by sprostać obowiÄ…zkom trzech osób, które wÅ‚aÅ›nie odeszÅ‚y. 12. UmiejÄ™tność rozwiÄ…zywania problemów (Problem-solving skills a must) - bÄ™dziesz pracować w firmie, w której panuje wieczny chaos. 13. Wymagane zdolnoÅ›ci przywódcze (Required team leadership skills) - bÄ™dziesz mieć zakres obowiÄ…zków szefa ale bez odpowiedniej pensji i należnego szacunku. 14. Znakomite umiejÄ™tnoÅ›ci komunikacji (Good communication skills) - menedżerowie komunikujÄ…, ty sÅ‚uchasz próbujÄ…c odgadnąć co maja na myÅ›li i wykonać to.
adres tego artykułu: https://humor.xmc.pl/articles.php?id=25 |